Valikko Sulje

Tiedote Fennoralli 2022 kilpailupäivän siirrosta

Harrastemoottoriurheilu Ry:n vuoden 2022 Harrasterallisarjan kesän avaus kilpailun päivämäärä aikaistuu viikolla. Uusi kilpailupäivä on 14.5.2022.

Tapahtumien järjestäminen perustuu talkootyöläisten panokseen ja tapahtumien ajankohdat pyritään varmasti kaikilta osin sovittamaan niin, että päällekkäisyydet minimoidaan. Kuitenkin kevät ajanjakso on otollista aikaa järjestää tapahtumia ja useita päällekkäisyyksiä eri sarjojen osalta on kertynyt alun perin suunnittelemallemme päivälle.
Päällekkäisyydet aiheuttivat harmeja niin toimitsijoiden kuin kilpailijoiden keskuudessa ja päädyimme kilpailumme päivämäärää siirtämään 1vko aiemmaksi.

Harrasterallisarja 2022 kesän avauskilpailu 14.5. tulee kantamaan nimeä Fenno-Ralli. Kilpailun pääpaikkana toimii Kankaanpää. Tapahtuman järjestää Satapirkan Ralliseura Ry, joka perustettiin vankistamaan jo ennestäänkin vahvaa ”Ralli perinnettä” Kankaanpää-Parkano-Ikaalinen akselilla.

Reitistö on nyt lukittu ja Ratamestarimme Santeri Palomäki on kaivanut tiestöstä niin jo ”tukan perusväriä harmaaksi vaihtaneille” tuttuja tiestöjä, mutta mukana on myös miesmuistiin ajamattomina olleita osuuksia! 6 eri pikataivalta on valikoitunut ja varmasti ohjauspyörää saa veivata päivänaikaan! Laittakaa päivämäärä kalenteriin ja nähdään Kankaanpäässä 14.5.2022!

Pahoittelut jo etukäteen mikäli siirto aiheuttaa harmia, näin vaan on mentävä tälläkertaa!

Riku Ainasvuori
Kilpailunjohtaja